Szétverik egymást a sztárcsajok

Bevadultak a hollywoodi celeb dívák

2020. május 03. Anry Soós Éva

 1588460746550_1.jpgZoe Bell megalapította a hollywoodi harcos csajok klubját (Youeube.com)

Igazi sztárparádét vonultat fel az a kisfilm, amit műfaját tekintve nevezhetnénk karanténvideónak, de ami a szereplőgárdát, az ötletet és a megvalósítást illeti, elmondható hogy profi munka profiktól.

Csak kapkodtam a fejem miközben néztem: ez lenne Cameron Diaz, aki smink nélkül van és még egy pofont is kap? Itt meg Scarlett Johansson épp Drew Barrymore-t csépeli? De a nagy bunyóból nem maradt ki Margot Robbie, Rosario Dawson, a már említett Juliette Lewis sem... és még sokan mások. Elsőre nem is lehet mindenkit felismerni, így kénytelen voltam többször is megnézni a felvételt!

juliette.JPGJuliette Lewis kicsit bepipult. (Youtube/com)

1588460746550_1_2.jpgMargot Robbie is baseball ütőt ragadott. (Youtube.com) 

De vajon mit történt ezekkel a celebekkel? Talán bekattantak? Nem. A helyzet az, hogy semmi. És pont ez a semmittevés inspirálta őket arra, hogy összehozzanak egy ilyen szuper kis videót, ami nem csak szórakoztató, de egyben az is kiderül, hogy milyen jó formában vannak a lányok. Komolyan kedvet kaptam én is ahhoz, hogy elkezdjek valami küzdősportot tanulni. De lehet, hogy csak elég lenne beszereznem egy boxzsákot! A kisfilm Zoe Bell színésznő és kaszkadőr YouTube-csatornájára került fel és egyébként egy kihívás is, ezért sejthető, hogy várható a folytatás. És amit el is neveztek:

#BossBitchFightChallenge